مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ


راهنمای گزینش کرم پودر
کرم مرطوب کننده رنگی

این جور کرم ها اصولا مرطوب کننده هایی می‌باشند که به مقدار معدود دانه های رنگی هم در آن‌ها موجود است، مرطوب کننده های رنگی علاوه بر قابل انعطاف کردن پوست می‌توانند پوست تان را خوشرنگ خیس و زیباتر نمایند پس برای به کارگیری روزمره مطلوب اند.

بهترين كرم پودر

فون مایع

یک کدام از دوستداشتنی ترین انواع کرم پودر فون مایع میباشد چون پوشش طبیعی به پوست میدهد و به راحتی می قدرت از آن بهره برد . این کرم ها مطلوب پوستهای نرمال و کم آب می باشند و اشخاص دارنده پوست چرب بهتر میباشد از مدل سوای چربی (Oil Free) این کرم ها استعمال کنند.

 

 

اشکال کرم پودر برای پوست های گوناگون
طرز گزینش کرم پودر برای گونه های پوست
تعیین کرم پودربرای پوست کم آب

این جور پوست بدین علت که فاقد چربی میباشد ، تیره است و نوروروشنایی را به رنج منعکس می نماید. اشخاص دارنده پوست کم آب بعداز استحمام پوست شان کشیده گردیده و خارش پیدا می نماید . پوست این اشخاص خیلی زود پوسته پوسته و تحریک و ملتهب می‌شود.

اشخاص دارنده پوست کم آب هیچگاه نباید از پنکیک های کم آب استعمال کنند و می بایست کرم پودری گزینش نمایند که موقعیت شادابی به پوست آن ها بدهد و فروغ و روشنایی را در صورت شان منعکس نماید .

شایسته ترین گزینش کرم پودر برای این اشخاص کرم پودرهای مایع با بیس روغنی میباشد. اشخاص دارنده پوست کم آب گذشته از به کار گیری از کرم پودر بهتر میباشد پوست شان را مرطوب نمایند و بعد از آن یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستشان بزنند و پس از کرم پودر مایع به کار گیری کنند.

گزینش کرم پودر مطلوب پوست چرب

پوست چرب دارنده خصوصیت هایی مانند منافذ پوستی گوناگون و پهناور، درخشان بودن چهره، ضخامت زیاد پوست میباشد . پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و حس چربی روی پوست موجود است. در‌حالتی که دارنده پوست چرب می‌باشید هنگام خرید کرم پودر بایستی کرم پودری را تعیین فرمایید که روی آن واژه (Oil Free) یا این که (Matt) مندرج باشد. شایسته ترین کرم پودرها برای پوست چرب کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک های کم آب می‌باشند .

تا قبل از این هم در بخش رازهای آرایشی در دنیای مد نمناک گفته شد که کسانی که پوست چربی دارا هستند بهتر میباشد گذشته از به کارگیری از کرم پودر مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستشان بزنند . در حالتی‌که برای پوست چربتان کرم پودر قابل قبولی تعیین نکنید پوست شما درخشان می‌گردد و پس از به کارگیری جوش خواهید زد .

 

مطلوب ترین کرم پودر برای پوست چرب
تعیین کرم پودر مطلوب پوست ترکیب

ر پوست ترکیبی یا این که به عبارتی مختلط پوست نواحی که اصطلاحاً به آن حوزه‌ T گفته میگردد با بقیه نقاط رخ گوناگون میباشد. یک پوست مختلط در نواحی پیشانی، زنخدان و بینی (ناحیه T) چرب میباشد و عموماً آکنه ها و منافذی پهناور در‌این نواحی دیده میشود.

در بخش دنیای مد نمناک توضیح داده ایم که سیرتکامل ها نیز در‌این دسته پوست بخش ها کم آب یا این که نرمال به اکانت میایند.درصورتی که شما دارنده این دسته پوست می‌باشید کرم پودرهای مایع با بیس آب را گزینش نمایید و برای فصل سوز‌و‌سرما و گرما ، یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست های چرب تعیین نمایید.

تعیین کرم پودر مطلوب پوست نرمال

پوست نرمال به پوستی میگویند که از نگاه چربی و کم آبی در موازانه خیر قرار گرفته میباشد. چربی و رطوبت آن متعادل میباشد و می اقتدار از آن تحت عنوان یک پوست سلامت حافظه کرد. استعمال از هر دسته کرم پودری برای این پوست مطلوب میباشد.

 

کرم پودر مطلوب برای اشکال پوست
پوشش کرم پودر
کرم پودر خویش را بسته به عیوبی که در صورتتان موجود است و میخواهید بپوشانید، گزینش فرمائید:

پوشش سبک

چنانچه می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید از کرم پودر هایی با پوشش سبک مانند مرطوب کننده های رنگی یا این که تولیدات مایع استعمال فرمایید.

پوشش میانگین

استعمال از پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر طبق مواد معدنی می‌توانند رخ و پوست شمارا طبیعی جلوه دهند و پوششی میانگین در پوستتان تولید می‌کنند و جوش ها و لکه های ناشی از ارتقا سن را می پوشانند.

پوشش بدون نقص

در حالتی که می‌خواهید خانم هایی آسیب و بقیه نواقص رخ تان را بپوشانید و یا این که رنگ پوست خویش را تغییر و تحول دهید بهتر میباشد از کرم پودرهایی با پوشش بدون نقص به کارگیری نمائید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 14:32


کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت چه مضراتی داراست؟
میکرونیدلینگ، خویش به تنهایی روشی بسیار اثر گذار و استاندارد برای محافظت و جوانسازی پوست به حساب می‌آید. ولی تزریق رنگ های جان دار در‌این کرم پودرها به سطح تحت پوست سبب ساز بروز اشتباهات متعددی می شود. این رنگ‌ها دربرگیرنده فلزات سنگین ازجمله؛ جیوه، سرب، کادمیوم، آهن و زینک میباشد. هنگامی غلظت این موادسازنده در تولیدها زیاد شود، برای پوست بسیار سمی ‌می‌گردد. هرچند که داعیه می گردد این رنگ‌ها عوارضی ندارند، البته در دراز مقطع سبب بروز خطاها متعددی میشوند. همانطورکه بخش اعظمی ازتولید‌کنندگان تولید ها پوستی در صدر مدعا این بودند که محصولشان دارنده عارضه وجود ندارد، البته در دراز بازه مغایر این قضیه اثبات شد.

بهترين كرم پودر
علاوه بر این، رنگ‌های به عمل رفته در کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت به طور تخصصی برای گونه های پوست ساخت نمیشوند. ممکن میباشد شخص بعد از اعمال این نحوه، نسبت به مواد به فعالیت رفته در آن حساسیت نشان دهد. مغایر تتو و میکروپیگمنتیشن که در اختیار گرفتن دلایل آن شل‌خیس میباشد، بروز حساسیت به جهت کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت، کل پوست را سرگرم می نماید و سبب ملتهب شدن پوست رخ می‌گردد. در‌این‌صورت، لازم میباشد مخارج متعددی بپردازید تا پوستتان به موقعیت نخستین بازگردد، که‌این دستور نیز به دوران متعددی نیاز داراست.
PIH ازجمله مضرات دیگری میباشد که در اثر استعمال از کرم پودر همیشگی ‌یا این که مزو‌وایت ممکن میباشد چهره دهد. میکرونیدلینگ روشی میباشد که برای تزریق کرم ‌پودر به کارگیری می‌گردد، و در اضافه تالار‌های زیبایی نیز انجام می گردد. درصورتی که این شیوه، بوسیله اشخاص غیر کارشناس صورت پذیرد، سبب بروز التهابات و سوختگی‌هایی در سطح پوست میشود. این التهاب منجر تحریک اپیدرم گردیده و ممکن میباشد سلول‌های منالوسیت پوست را تحریک نماید. تحریک این سلول‌ها سبب به ارتقاء ساخت رنگدانه در پوست (خصوصا پوست تیره) می شود، تجمع این رنگدانه‌ها در سلول های همسایه منجر به وجود وارد شدن لک‌های پوستی می گردد، که روزگار متعددی برای از در میان رفتن آن ها نیاز میباشد. از پاراگراف موادی که به احتمال زیاد با تولید PIH یار و همدم میباشد؛ رایحه، متیل پارابن، پروپیل پارابن پروپیلن گلیکول، سزکوئی اولئات سوربیتان و فنوکسی اتانول را می‌اقتدار اسم پیروزی.
جدیدا، اکثر تالار های زیبایی، تبلیغات گسترده ای درباره‌ی کرم پودر مستمر‌انجام می دهند، که میتواند برای هر مخاطبی جالب باشد. وجود کرم پودرهای بی کیفیت و تقلبی جانور در بازار، علاوه بر آنچه گفته شد، مضرات دیگری را نیز با خویش به هم پا می آورد. ممکن میباشد ذراتی از کرم پودر، که به پوست منتقل میشوند، به ویژه فلزات، عکس العمل استرس اکسیداتیو را مقدمه نمایند. این فرمان سبب ساز به فعال کردن دست اندرکاران رونویسی از ژن های حساس به رداکس میشود. وجود هرگونه خلل در برخورد های اکسیداسیون احیا (ریداکس) از روش ایجاد پراکسید و رادیکال‌های آزاد، سبب به ساخت اثرات سمی ‌و جراحت به کلیه‌اجزاء و ساختارهای داخل‌سلولی، از پاراگراف پروتئین‌ها، لیپید و دی‌ان‌ای می‌شود. خلل در همت دی‌ان‌ ای‌ها، به نوبه‌ی خویش می تواند، روی سیکل سلولی تاثیر گذارده و منجربه مرگ سلولی و ساخت سرطان شود.
همینطور حاصل استدلال ها نشان میدهد وجود دی اکسید تیتانیوم در ماده‌ی رنگی کرم پودر دایم ، در دراز دوران منجر بروز نواحی تیره و لک های سیاه در سطح پوست میگردد. از میان بردن این لک‌ها، گاها حتی با شیوه های توسعه یافته مانند لیزر میسر وجود ندارد. براین اساس لازم میباشد، آن جور کسانی که می خواهند از طریق کرم پودر دایم یا این که مزو‌وایت به کارگیری نمایند، پژوهش ها وسیعی در باب این شیوه انجام دهند و مقاله‌ها علمی‌را به نیکی بازنگری نمایند.
راه‌حل چه چیزی است ؟
داشتن ظاهری خوشگل و مرتب یکی‌از ایده‌آل‌های هر انسانی میباشد. با اعتنا بدین که انجام روتین‌های اصولی نگهداری پوست، پاره ای روزگار براست، متاسفانه، در دنیای مدرن اکثر اشخاص به جهت مشغله‌های زیاد شبانه روزی  زمانه معدود‌تری  را به تندستی و زیبایی پوستشان اختصاص میدهند. و به جای پاک سازی عمیق پوست، با تمیز کننده‌ها و لایه بردا‌ها، به شیوه‌های غیر اصولی روی میاورند. کرم پودردائم یا این که مزووایت نیز مثال ای از طریق‌های غلط برای داشتن پوستی زیباست. در‌این‌حالت‌ شخص فارغ از اینکه به تندرست پوست دقت نماید، خواستار از دربین رفتن هرچه سریع خیس لک‌ها و ناهمواری‌های چهره خویش می‌باشد، البته غافل از این که‌این طرز‌ها ظاهری جالب و باطنی مریض را برای شما رقم می زنند.

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 15:16


بارها گردیده در طول مراجعه برای خرید اسباب آرایشی از شما سوال نمایند که رنگ پوستتان چه می‌باشد؟ آیا می توانید با قطعیت جواب این سوال را بدهید؟ درصورتی که برای شما تصمیم‌گیری درباره‌ی رنگ پوست طاقت فرسا میباشد، نگران نباشید بخش اعظمی از مردم از این مسئله اطلاع ندارند. برای گزینش رنگ آرایش و پیرایش و به خصوص کرم پودر بایستی بتواند جواب این پرسش را بدهید. هنگامی از رنگ پوست خویش مطمئن گردید میتوانید شایسته ترین تعیین را برای پوست خویش انجام داده و مانند یک ستاره بدرخشید. خوشبختانه آنقدرها که به لحاظ میرسد یافتن جواب این پرسش مشقت بار وجود ندارد. با مطالعه نکات جذاب و معمولی پایین میتوانید به راحتی رنگ پوست خویش را گزینش فرمائید.

بهترين كرم پودر
• کاربرد کرم پودر
• رنگ پوست
• دسته پوست
• گزینش رنگ کرم پودر


کاربرد کرم پودر
کرم پودر شالوده آرایش و پیرایش میباشد و قادر است نواقص روی پوست فیس را پوشانده و حتی سطح پوست شمارا یک پارچه و یکنواخت نماید. بعداز به کارگیری از کرم پودر مطلوب روی پوست می توانید بقیه فرآیند آرایش و پیرایش را انجام دهید. گزینش رنگ کرم پودر مطلوب با رنگ پوست از اهمیت بالایی برخوردار‌است، چون مبنا پیرایش نامناسب قادر است کل پیرایش شمارا وخیم کرده و جلوه غیرطبیعی روی چهره شما داشته باشد. کارداران مهمی را در طول تعیین رنگ کرم پودر می بایست در لحاظ بگیرید که از گزاره می‌اقتدار به رنگ و مدل پوست اشاره نمود. برای شناخت با برخی از کارداران مهم درپی با ما یار و همدم باشید.

رنگ پوست
گزینش رنگ پوست یک کدام از عواملی میباشد که در گزینش رنگ کرم پودر نقش مهمی ایفا می‌نماید. هنگامی سخن از رنگ پوست می شود بایستی بدانید که رنگ مورد و زیرین سطح پوست نیز به اندازه رنگ سطح و ظواهر پوست در پیرایش چهره اهمیت داراست. رنگ سطح پوست شما ممکن میباشد ذیل تأثیر اشعه خورشید، آکنه یا این که بخش اعظمی از موردها دیگر قرار گیرد، ولی رنگ مسئله پوست مدام اثبات خواهد ماند. براین اساس گزینش رنگ مورد پوست هم به اندازه رنگ سطح پوست اهمیت داراست و به گزینش رنگ کرم پودر امداد می نماید. در مجموع اشخاص مبتنی بر رنگ مسئله پوست به سه مجموعه تقسیم می شوند.
سرد (COOL) که خواسته پوست‌هایی میباشد که در آن بیش تر رنگ آبی‌رنگ، قرمز رنگ یا این که صورتی مشاهده میگردد.
گرم (WARM) که مراد پوست‌هایی میباشد که در آن بیش تر رنگ طلایی، زردرنگ یا این که هلویی مشاهده می شود.
خنثی (NEUTRAL) که خواسته پوست‌هایی میباشد که در آن ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم را می‌اقتدار رویت کرد.

طریق‌های معمولی برای انتخاب سرد، گرم یا این که خنثی بودن رنگ مورد پوست موجود هست. انتخاب رنگ گیسو و دیده، اینکه چه رنگی بیش تر به شما میاید، عکس‌العمل سطح پوست در قبال اشعه خورشید و رنگ سیاهرگ‌ها از گزاره معمولی‌ترین طریق‌های انتخاب رنگ مسئله پوست و در غایت رنگ پوست می باشند.

تحت عنوان مثال چنانچه رنگ مو شما مشکی، قهوه‌ای یا این که بلوند بوده و رنگ دیده‌هایتان سبز، طوسی و آبی رنگ میباشد، رنگ مورد پوست شما سرد میباشد. در‌صورتی‌که رنگ دیده فندقی، قهوه‌ای یا این که کهربایی به همپا موهایی سیاه رنگ، قهوه‌ای مایل به قرمز رنگ یا این که بلوند با رگه‌های صورتی دارید، رنگ مسئله پوست شما گرم میباشد.
طرز دیگر تاثیر اشعه خورشید بر روی سطح پوست شما میباشد، رنگ پوست اشخاص با رنگ مورد سرد در قبال اشعه خورشید صورتی گردیده یا این که به راحتی می‌سوزد، در حالی که رنگ پوست اشخاص با رنگ مسئله گرم برنزه خواهد شد. در صورتی رنگ پوست شما خیر صورتی و خیر برنزه شد، رنگ مسئله پوست شما خنثی میباشد. اشخاص دارنده این رنگ مسئله شل‌خیس می توانند رنگ کرم پودر مطلوب پوست‌شان را تهیه و تنظیم نمایند.
یکی از دیگر از آزمایش هایی که به شما در انتخاب رنگ مسئله پوستتان امداد می کند، رنگ سیاهرگ‌های روی مچ دست میباشد. اشخاص با رنگ مورد سرد دارنده رگ‌هایی به رنگ آبی‌رنگ یا این که بنفش، رنگ مسئله گرم دارنده رگ‌های سبز رنگ و اشخاص با رنگ موضوع پوست خنثی دارنده رگ‌های به رنگ سبز-آبی‌رنگ می‌باشند. در اشخاص دارنده رنگ موضوع پوست خنثی، تشخیص رنگ رگ سخت میباشد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 102 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 14:51


درین مقاله آموزشی و نسبتاً طولانی ولی بدون نقص، نکات اساسی در امر گریم و نکات مهم برای گریم اروپایی و سینمایی را خواهید اموخت، به نحوی که درین یادگرفتن فرایند گریم عروس و مشتری به سبک اروپایی از اولیه گزینه باز بینی قرار گرفته و تا آخر گریم خیر و خوبی داشته باشید آماده شده‌است. امیدوارم از این نوشته ی علمی جمع آوری گردیده بوسیله سورا لذت ببرید و به کارگیری نمائید. یاروهمدم سورا باشید.

بهترين كرم پودر

نوروفروغ و آینه در تالار های گریم و زیبایی
درکار گریم دور و بر تالار حائز اهمیت اکثری میباشد، به آینه ۱/۱در ۱/۱ یا این که ۱/۱۰ در ۱/۱۰ نیاز است. این آینه صاف و عمود بر دیوار سوای موج میباشد. آینه با لبه ای زرد رنگ و سپید که نورپردازی میشود، به صورتی که دو منشاء نوروروشنایی بالای آینه یکی از رنگ زرد و یک کدام از سپید و دو منشاء روشنایی کنار آینه که به طور معادل و دو منشاء روشنایی درکنار آینه  سمت راست و چپ قرار میگیرد. از چراغ های معدود مصرف و مهتابی به ذوق و سلیقه ی خودتان  می توانید به کارگیری نمایید منتها نورها خیلی زیاد و  خیر خیلی معدود باشد. نور و روشنایی تالار بایستی استاندارد باشد در صورتی صرفا از نورسفید استعمال شود رنگ را روشنتر نشان میدهد و نوروروشنایی چنانچه صرفا زرد رنگ باشد فونی که روی چهره استعمال می کنیم یک جايگاه تیره خیس نشان می دهد و هنگامی که فعالیت تمام شود، صاحبکار در مقابل نوروروشنایی طبیعی قرار گیرد چیزی که در تالار بود،  نخواهد شد زیرا ما نسبت به نوروفروغ زرد رنگ یا این که سپید فعالیت را انجام دادا ایم. پس ما می بایست به طور تساوی از نورهای رنگ زرد و سپید روی آینه مان به کارگیری نماییم تا آرایشی کاملاطبیعی به دست بیاوریم و سبب ساز نشود فون ها تیره خیس یا این که روشنتر چشم شود .

نورپردازی درسالن ها خیلی مهم میباشد. وقتی که روی آینه از نور و روشنایی به کارگیری میکنیم و وقتی که فروغ و روشنایی به طور تساوی روی صاحب کار (عروس) تابیده میگردد، از جهت های گوناگون دیگر نباید هیچ نوری تابیده شود حتی فروغ و روشنایی از پنجره یا این که در هم نباید تابیده شود. یک اتاق بدون‌نور سوای. هیچ نوروفروغ طبیعی صرفا نوری که از روبرو از آینه به طور مشتری تابیده می‌گردد عمل را به ما نشان میدهد.

آینه بایستی طوری قرار بگیرد که چهره مشتری، عروس یا این که داماد و یا این که جور ما دقیقا میانه آینه قرار بگیرد، این نباشد که آینه خیلی بالا نصب شود که رخ مشتری ذیل آینه قرارگیرد، آینه طوری نصب می گردد که فیس مشتری یا این که دسته دقیقا میانه مرکزیت آینه قرار گیرد. چرا؟ می بایست درمرکزیت قرارگیرد که‌این نورها به صورت تساوی از بالا و ذیل و راست و چپ به طور مشتری بتابد در شرایطی‌که آینه فراتر قرارگیرد فروغ فراتر تابیده میگردد و این عمل یک نقص به حساب آورده می شود .

شما در‌صورتی‌که به باشگاه بدنسازی دقت کرده باشید روشنایی از بالا تابیده می شود هنگامی از بالا نوروروشنایی تابیده میشود، برجستگی ها خودشان را اضافه نشان می‌دهند در باشگاه بدنسازی نوروروشنایی را از بالا می تابانند که اندام شخص و پستی بلندی های آن اضافه و تشدیدتر شود وخودشان را طولانی تر نشان دهد اما ما در گریم سینمایی و اروپایی وحتی میکاپ هایی که در سطح قدیم می‌باشند، نوروفروغ می بایست تماما از روبرو تابیده شود تا ما بتوانیم نقص ها وایرادها را از فیس برداریم.

تفاوت گریم در فیس های گوناگون
در گریم سینمایی و عروس بیش تر روی متعادل سازی زوم میگردد این وجود ندارد که کاری را ما بلد باشیم و روی کلیه پیاده کنیم. مثل تالار هایی که یک سبک گریم را بلدند و روی تمامی ی مشتریاش آن را پیاده می نمایند و مطمئنا این میکاپ که روی همگی پیاده می نمایند روی برخی ها خوب می نشیند و روی خیلی از رخ ها پاسخ نمی دهد و این دلیلی میباشد که برخی از عروس ها خوب در میاید و برخی ها خوب در نمی آید. زیرا هر صورتی گریم منحصر خودش را داراست. میکاپ و پیرایش اختصاصی خودش را دارااست پس ما بایستی حافظه بگیریم که گریم منحصربه‌فرد به آن فیس را طبق ضابطه گریم سینمایی یا این که اروپایی عروس انجام دهیم.

صندلی گریم در تالار ها انواع مختلفی دارا هستند اما صندلی استانداردی که ما برای تالار گزینش می‌کنیم یک صندلی به طور کامل ۹۰ سکو میباشد که عروس به طور ۹۰ رتبه روی آن قرار می‌گیرد صورتش تماما روبروی اینه و هیچ زاویه ای رو پشت ندارد و به عقب نخوابیده میباشد، و خیر شیبدار به سمت جلو می‌باشد. اگر ۹۰ درصد تالار دارها میز میکاپ یا این که صندلی میکاپ شان، میز خوابیده ۴۵ جايگاه به سمت عقب میباشد که عروس روی آن درازکش می گذارند و یک صندلی پایین خودشان قرار می‌گیرند و آغاز به عمل میکاپ میکنند که‌این عمل تماما خطا میباشد. زیرا ما لحظه به لحظه آینه را نگاه میکنیم که خطای رویت کرد پاک بشود.

درفاصله نزدیک هنگامی به چیزی نگاه می‌کنیم مطمئا خطای رویت کرد داریم وخطای رویت کرد در مسافت دورتر از دربین می‌روند. ما فیس مشتری را در آینه که در مسافت نیم متری ما میباشد، خیلی بهتر می‌بینیم، اکنون میخواهیم زوم کنیم و ایرادها را بیابیم پس عروسمان را با زاویه ۴۵ سکو فعالیت میکنیم و در آینه ببینیم با زاوی ه۴۵ مرتبه آن ایرادها را دیدیم و تشخیص دادیم و رفع کردیم. در‌حالتی که این در شرایط ۹۰ مرتبه ایستاده برمی گردد. اون کاری که درحالت ۴۵ مرتبه انجام دادیم وتوی آینه می‌بینیم وجود ندارد .پس بایستی عروس به طور ۴۵ رتبه در مجلس حاضر شود که جمعیت از تحت ۴۵ سکو بیینند (-: ،که آن عمل خوشگل چشم شود که میز می بایست تماما ۹۰ سکو باشد و ایرادها را صحیح تشخیص بدهیم .

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1398 ساعت: 15:21


پوست کم آب
 

 

به جهت اینکه پوست کم آب با اعتنا به پوسته پوسته شدن احتمال متعددی داراست که ناصاف به لحاظ رسد، در صورتی‌که برای پخش کردن از کرم پودر یا این که کانسیلر از انگشتان دستتان به کارگیری نمائید ممکن میباشد نصیب‌های کم آب یا این که بافت‌های ناهموار پوست به طور لکه لکه باقی بماند. در این صورت میباشد که جذب فرآورده برای پوست مشقت بار‌خیس می شود و به همین برهان ممکن میباشد ظاهری غیرطبیعی به پوست بدهد. جای اینکه صرفا بخواهید کرم پودر را روی پوست رخ بمالید، بعداز آنکه با به کار گیری از قابل انعطاف کننده به خیر پوست را رطوبت رسانی کردید، با به کارگیری از اسفنج آرایشی یا این که برس منحصر به فرد کرم پودر، آن را روی چهره پخش نمائید. برای اینکه شایسته ترین پوشش از کرم پودر روی فیس باقی بماند، اسفنج منحصر به فرد کرم پودر را قبلی از استعمال مرطوب فرمائید و آب مازاد‌اش را بگیرید. او‌لین قدمی که برای آرایش و پیرایش طبیعی فیس برمی‌دارید، محافظت پوستی درست و مداوم میباشد.

پوست چرب

بهترين كرم پودر
پس از آنکه کرم پودر خوب برای پوست چرب را پیدا کردید، طرز به کارگیری از کرم پودر روی پوست هم اهمیت متعددی دارااست. برای اینکه پوست چهره به جهت چرب بودن درخشان و براق به لحاظ نرسد، بهتر میباشد کرم پودر را با امداد برس به صورت نقطه‌ای و دایره‌وار روی رخ بیش تر نمائید. این نکته سبب میشود پوشش کرم پودر مات شود. فشار متعددی برای پخش کردن به پوست وارد نکنید، زیرا قادر است سبب ساز تولید شدن رگه و خطوط روی پوست شود. در نصیب‌هایی از فیس که چربی بیشتری موجود است، از پودرهای آرایش و پیرایش روی کرم پودر استعمال نمایید تا درخشان بودن پوست را از فی مابین پیروزشود و از ماسیدن کرم پودر در زمان روز هم خودداری نماید. پودری که مد لحاظ میباشد بایستی سبک باشد تا بتواند چربی بیشتر پوست را نسبت به پودرهای فشرده و پنکک‌ها بهتر جذب نماید.

پوست در گیر به آکنه و جوش
با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارنده جوش، آلرژی آن ها منجر می شود که دقت بیشتری را به خویش جلب نمایند. برای اینکه بتوانید به طریق جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خویش را بپوشانید، بایستی از کانسیلرهای دارنده پوشش کار کشته و بدون نقص در نقاط متبوع به کار گیری نمایید. برای این خواسته از انگشتان خویش استعمال فرمایید تا صحیح به انگیزه بزنید! همینطور گرمای دست سبب ساز گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می شود و آن را سریع‌خیس جذب پوست می کند. قبلی از زدن کرم پودر روی پوست دستان خویش را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز‌رنگ و ملتهب


وقتی که می خواهید کل پوست رخ خویش را به خیر کاور فرمایید، از برس کرم پودری استعمال نمائید که حجیم باشد و در نصیب بالایی خویش سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به اسم برس کابوکی سرتخت هم شناخته میگردند. این برس حجیم مقدار مقداری از کرم پودر را به موهای خویش جذب می نمایند و سبب ساز میشوند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان رسد. پاره ای از کرم پودر را روی پشت دستان خویش بریزد، برس را بردارید و تنها کافی میباشد راز آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به صورت دایره‌ای روی پوست چهره تکان دهید. نکته استعمال درست این میباشد که برس را روی پوست بکشید. این نحوه منجر می گردد کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی بی نقص، یکپارچه و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ وسیع و گشوده


برای استعمال از کرم پودر در‌این گونه پوست از برس‌های حجیم با راز گرد به کار گیری نمائید. این براش منجر پخش شدن یک پارچه و ملایم کرم پودر می شود و سبب میشود داخل منافذ گشوده ته‌نشین نشوند. موهای بلند و قابل انعطاف این برس منجر میگردد مقدار بیش تر مواد آرایشی هم از روی پوست از بین برود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست چهره بکشید تا سطحی صاف و یک دست تولید شود.

پوست عادی
در پوست عادی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت به کارگیری فرمایید. این برس سطحی پهن‌خیس داراست و سبب می‌گردد کرم پودر سوای اینکه هدر برود، به راحتی روی فیس پخش شود. گذشته از آنکه مطلوب‌ترین نحوه به کار گیری از کرم پودر را بدانید، گزینش شایسته ترین کرم پودر با دقت به جور پوست اهمیت بیشتری داراست.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 14:00


مزو وایت که با نام های مختلفی شنیده می‌شود از پاراگراف ؛ پوست کُره ای ، تتوی کرم پودر و خیلی نام های دیگر …
و اما آیا می شود به این تبلیغات گسترده اعتماد نمود ؟


بهترين كرم پودر
دکتر نیلفروش زاده ریییس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی در گفتگوی منحصربه‌فرد با خبرگزاری صدا و سیما درباره عوارض مزوایت
ضمن اظهار نگرانی از ارتقا روز افزون تبلیغات فارغ از نظارتی که در فضای مجازی صورت میپذیرد، بیان کرد : اسمی که این روز ها زیاد به گوش می‌رسد در واقع حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و موادی جهت lightening- روشن کنندگی – است ، البته آنچه که واضح می باشد این است که این ترکیب بایستی جهت درمان موضعی ، topical آیتم به کارگیری قرار گیرد و عمق نفوذ نیدل ها ی مصرفی باید کمتر از ۲۵ میلی متر باشد که عملا بدین معنیست که این اقدام بایستی کاملا سطحی صورت پذیرد .
مشاور علمی معاون علمی رییس جمهور پیرو خاطر نشان کرد : نکته ی حائز اهمیت این می باشد که با توجه به کاربرد topical نباید این ماده با عمق نفوذ بیشتری به زیر پوست تزریق شود که درین‌وضعیت‌ عملا با وجود تیتانیم دی اکساید ، تتوییگ چهره می دهد و حتما عارضه ها آن در آینده بروز خواهد کرد مثل تتوهای رنگ پوست که در گذشته به کار گیری می‌شد و اصلا قابل پاک شدن نیست .
سرطان‌هایی که تاتوی دایم کرم پودر به جانتان می‌اندازد مجتبی قمری کارشناس پوست و گیسو، در رابطه اثرگذار یا این که مضر بودن مزو وایت (تاتوی دایم کرم پودر) اعلام کرد: وارد کردن هر وسیله فرنگی به تن مستلزم استاندارد‌هایی ظریف میباشد که‌این استاندارد‌ها در رنگ‌هایی که به صورت فن‌ای یا این که غیرحرفه‌ای گزینه به کار گیری قرار میگیرند، رعایت نمی شود. شعارسال: «یک کارشناس پوست و موی ذکر کرد: مزو وایت، روشی که امروزه موردپسند برخی اشخاص قرار گرفته با عوارضی ناراحت کننده برای تن همدم میباشد. مجتبی قمری کارشناس پوست و گیسو، در رابطه موثر یا این که مضر بودن مزو وایت (تاتوی دایم کرم پودر) اذعان کرد: وارد کردن هر وسیله فرنگی به تن مستلزم استاندارد‌هایی ظریف میباشد که‌این استاندارد‌ها در رنگ‌هایی که به صورت رشته‌ای یا این که غیرحرفه‌ای آیتم به کار گیری قرار می گیرند، رعایت نمی شود.

 

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 15:00


مرحله دوم حرفه ای کرم پودر زدن : پوست چهره تان را زیرسازی کنید

اول از کلیه می بایست با یک کرم یا لوسیون مرطوب‌ کننده فعالیت را ابتدا نمائید. در شرایطی‌که پوست چرب یا حتی معمولی دارید مطلقا از مرطوب‌ کننده فارغ از چربی استفاده فرمائید. مرطوب‌ کننده سبب میگردد کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد.

بهترين كرم پودر
مرحله سوم حرفه ای کرم پودر زدن : نقطه ای کرم پودر بزنید

به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های بینی کمی كرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر‌و تحول رنگ در راس فیس است به همین دلیل باید در‌این حوزه‌ بیشترین پوشش را تولید نمایید، تمرکز بیش تر را روی این قسمت بگذارید، با انگشت کرم را با مقداری فشار روی پوست بمالید.


مرحله چهارم حرفه ای کرم پودر زدن : در حال حاضر نوبت کانسیلر است

هر ناحیه‌ای از پوست که یه خرده تیره ‌است به خصوص ذیل چشم‌ها بایستی با کانسیلر پوشانده‌ شود، با برس کوچک و ظریفی دقیقا پایین پلک زیر را با تکان به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر می بایست یک رتبه روشن‌تر از کرم‌پودر باشد.


مرحله پنجم حرفه ای کرم پودر زدن : هم اکنون با یک برس بزرگ و پرزدار به صورت پودر بزنید

در حالتی که دوست داشته‌باشید میتوانید یک پودر برنزه تعیین فرمایید، در حوالی استخوان‌های رخ یعنی خط فک، خط رشد موها و شقیقه‌ها بیشتر تمرکز کنید، چون این بخش ها برجسته‌اند و آفتاب بیشتری میخورند می بایست نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌تر باشند.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 15:47

بهترين كرم پودر

 


یکی از دیگر از عارضه ها دور از شوخی که ممکن میباشد بوسیله پیگمنتر مبتدی و تازه کار و غیر فن‌ای فیس دهد، تغییر و تحول رنگ میباشد. این اختلال معمولا ۲ هفته بعداز تزریق حادثه میفتد و چنانچه سریعا به فرد فن‌ای مراجعه نکنید، قابلیت و امکان بده بستان مجدد‌ی رنگ، ایراد بدون شوخی‌تری برای شما خواهد شد! برای خودداری از این مورد، پیگمنتر می بایست از رنگ‌های خنثی کننده و تکمیل کننده نیز به کارگیری نماید و از تزریق یک رنگ (حتی صرفا یک رنگ پر‌نور) دوری نماید. یک پیگمنتر با‌تجربه و فن‌ای با پیش‌بینی این زمینه قادر است از این عارضه دوری نماید.
ساخت نا‌صافی، کلوئید یا این که گوشت طولانی تر برای کلیه‌ی اشخاص به ویژه اشخاص با پوست حساس بسیار شایع میباشد. در حالتی‌که فشار دست پیگمنتر پاره ای زیاد باشد و یا این که حتی سوزن‌ها به لایه‌های زیرین پوست برسند، ممکن میباشد در آن حیطه با گوشت طولانی تر مواجه گردید.
از خطرناک‌ترین دلایل کرم پودر دایم، برخورد تن به جسم فرنگی‌ست. ممکن میباشد تن شما با رنگ‌ها همانند یک جسم فرنگی واکنش نماید و برخورد نشان بدهد. آن گاه شاهد درد، خون‌ریزی، تاول‌های پهناور و بر‌جسته خواهید بود. معالجه این عارضه ها بسیار روزگار‌گیر، پرهزینه و حوصله فرساست و حتی ممکن میباشد بعد از سال ها مجدد عود نماید.
 

 
تعداد جلسات BB Glow یا این که مزو‌وایت 
تعداد جلسات برای هر فرد با اعتنا به لحاظ متخصص مشخص و معلوم میگردد، البته به صورت میانگین به ۳ گردهمایی با مسافت‌ی ۱۰ روز نیاز میباشد. (ارتفاع معالجه یک ماه میباشد.)
 

 
حفظ‌های لازم و هزینه
تحت عنوان نگهداری بعد از انجام این شیوه بایستی به صورت مداوم از کرم‌های ضد‌آفتاب، کرم‌های آبرسان و ترمیم کننده به کار گیری نمایید. با اعتنا به مارک گزینه به کار گیری و حتی شهری که در آن بومی می باشید، هزینه‌ها متعدد خواهد بود، البته به صورت تقریبی هزینه‌ی هر نشست دربین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان میباشد.
 
مارک‌های جان دار در جمهوری اسلامی ایران
هم‌فعلا در کشور‌ایران صرفا ۲ مارک پایین وجود دارد.
Styve 
Vogue Pigmentation
فراموش نکنید که‌این متد را صرفا اشخاص متخصصی که عصر‌های مختص را فراگیری چشم‌اند، می بایست انجام دهند، در غیر این چهره عواقب جبران ناپذیری در ادامه خواهد داشت.
 

 
سفارش امروز

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 15:13


ذیل سازی پیرایش یک فرمان به طور کاملً ذوق و سلیقه‌ای میباشد. شما میتوانید گهگاه با خرید شایسته ترین برند کرم پودر مات، آرایشی مات و خوشگل برای خویش تولید نمایید. در بعضا مواقع نیز کرم پودرهای درخشان به شما امداد می‌نمایند پیرایش شاین را روی فیس خویش پیاده نمایید. اینکه دقیقاً برای چه مراسمی و به چه مناسبتی و چه گونه آرایش و پیرایش میکنید به طور کاملً به ذوق و سلیقه‌ی شما بستگی دارااست. در‌این فی مابین گهگاه نیز پیش می آید که دلتان بخواهد برای پیرایش خویش زیرسازی نصفه مات داشته باشید.

بهترین کرم پودر

آرایش و پیرایش نصفه مات یا این که گهگاه مخلوط آرایش و پیرایش شاین و مات، یکی معمول‌ترین پیرایش های دوست داستنی عروس خانم هاست. درین مخلوط برای دیده ها و سیرتکامل ها از سایه دیده اکلیلی و هایلایتر درخشان به کارگیری می‌گردد. همینطور برای کامل شدن چنین میکاپی از رژ لب مات بایستی استفاده نمود. آنچه درین سبک پیرایش اهمیت بیشتری داراست، زیرسازی پیرایش میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی میاموزیم که چه گونه با یاری یک کرم پودر مات،‌ جلوه‌ای نصفه مات برای پیرایش خویش تولید کنیم.

 

به کارگیری از ابر آرایشی تر

 

 

برخی اشخاص هنگام خرید شایسته ترین برند کرم پودر یک برس زیرسازی با کیفیت هم تنظیم می کنند. بعضا نیز اهل برس نیستند و برای زیرسازی از انگشت‌های خویش یاری میگیرند. به کار گیری از برس یا این که انگشت هیچ اشکالی ندارد؛ البته ابر آرایشی، زیرسازی را به طور کاملً تغییر‌و تحول میدهد. با این ابر در شرایط کم آب و تر میتوانید زیرسازی نمائید؛ البته در حالتی‌که درپی زیرسازی نصفه‌ مات و بی‌عیب‌و‌نقص می گردید، سفارش می کنیم ابر آرایشی را تر نمائید. وقتی که ابر تر باشد خیر‌صرفا کرم پودر کمتری جذب مینماید، بلکه به کرم پودر ماتی که خریده‌اید، جلوه‌ای نصفه مات میدهد.

 

امداد تصاحب کردن از روغن آرگان

 

 

در دنیای تندرست و زیبایی پوست، به روغن آرگان کنیه مایع طلایی داده‌ا‌ند. انصافاً هم بایستی اظهار‌کرد این کنیه بی‌استدلال وجود ندارد. در کنار سود‌های فراوانی که روغن آرگان برای پوست دارااست، از آن برای پیرایش هم می توانید یاری بگیرید و سوای چرب شدن پوست، آرایشی نصفه‌ مات و دیدنی داشته باشید. برای این فعالیت چندین قطره کرم پودر مایع روی دست بریزید و با تعدادی قطره روغن آرگان ادغام فرمائید. بعد از آن این مخلوط را روی فیس و گردن بمالید و از آرایشی نصفه مات و دیدنی لذت ببرید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


7 سفارش که در زیبایی پوست چهره اعجاز می‌کند

بهترین کرم پودر
1. زمانی قصد خارج رفتن از منزل را دارید بی تردید از کرم ضد آفتاب استعمال فرمائید

تکرار این گزینه مطمئنا دلیلی دارااست ، نکته ای که متخصصان پوست و زیبایی همیشه به آن اشاره میکنند البته چرا ؟ به کار گیری از کرم ضد آفتاب فقط یگانه تابستان وجود ندارد بلکه از آنجایی که آفتاب در تمام فصول میتابد بنابر این استعمال از کرم آفتاب نیز مهم میباشد ، فراموش نکنید که اس پی اف کرم ضد آفتاب را براساس رنگ پوست و سفارش دکتر معالج گزینش فرمائید.

 

زیبایی پوست چهره با کاهش مصرف مواد غذایی شیرین2. مواد غذایی شیرین معدود مصرف نمایید

قند خون بالا سبب ساز کاهش کلاژن پوست و ارتقا چین وچروک آن می شود. ارتقا قند خون همینطور سبب ساز عفونت قارچی پوست میگردد و بثورات پوستی در زیرسینه ها، کشاله ران و حتی رخ نمایان میشود.

3. مال و گونه پوست خویش را بشناسید

این نکته ای میباشد بسیار مهم که در فیس دقت نکردن به آن می‌توانید زیبایی و سالم پوست رخ خویش را در معرض خطر قرار دهید؛ در شرایطی که پوست شما خیلی چرب میباشد، از لوسیون های فارغ از چربی به کار گیری نمایید تا منافذ پوست تان بسته نشوند. در‌صورتی‌که پوست شما بیشتراز حد کم آب میباشد، از کرم های چرب به کار گیری نمائید.

 

راهکارهایی برای زیبایی پوست چهره 
اعجاز در زیبایی پوست چهره با شیوه های فوق العاده
4. مسلما سیگار نکشید

استعمال دخانیات مثلا سیگار منجر جراحت پوست می‌شود و می‌تواند پوست شمارا 10 سال یا این که حتی بیش تر، پیرتر نماید. سیگار رادیکال های آزاد در سیگاری ها، به کلاژن و بافت های الاستیک پوست حمله مینمایند و پوست را نازک خیس، ضعیف خیس و بیش تر مستعد ابتلا به چین وچروک می نماید.

5. مراجعه به دکتر معالج کارشناس پوست در حالت لازم

دستکم سالی یکبار به کارشناس پوست مراجعه‌نمایید با این مبادرت میتوانید ایرادات پوستی خویش را بهتر و سریع خیس معالجه نمائید.

 

مراجعه به دکتر معالج کارشناس پوست راهی برای زیبایی پوست رخ 
رازهای زیبایی پوست فیس
6. مورخ مصرف اسباب آرایشی و بهداشتی را در حیث بگیرید

دقت داشته باشید که در شرایطی‌که پس از استعمال از اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی مبتلا حزن پوستی یا این که چشمی شدند، آن ها را به دور بیندازند. براساس لحاظ پزشکان پوست اسباب و اثاث آرایشی را نباید بیش تر از سه ماه نگه داشت.

 

شستن رخ پیشین از خواب روشی مطلوب برای زیبایی پوست چهره 
7.به بهداشت پوست اهمیت دهید رخ خویش را گذشته از رفتن به رختخواب بشویید

چنانچه خارج از منزل میروید بایستی بدانید که در حین روز، چربی، آلودگی هوا و گردوخاک روی پوست شما قرار میگیرد در‌این وضعیت مواد آرایشی نیز به آلودگی های پیشین طولانی تر می‌شود و در‌حالتی که که پیشین از خواب چهره تان را نشویید، وقتی که سرتان را روی بالش میگذارید، تمام این آلودگی ها به سطح بالش تان می مالد و منافذ پوست شمارا می بندد، در سود پوست دیگر نمی تواند نفس بکشد و جوش و بقیه خطاها پوستی به سراغ فیس شما میاید.

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


رخ براش چه می‌باشد؟

بهترین کرم پودر

براش شستشو رخ و یا این که چهره براش تحت عنوان ابزاری دوست داستنی در بین خانم ها در سنین گوناگون برای پاک سازی پوست استعمال می گردد. لرزش و چرخش این براش‌ها موجب تطهیر عمیق پوست میشود. رخ براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو می باشند و می‌قدرت از آنها در خزینه نیز بهره مند شد. برخی از اشکال صورت براش ها دارنده برس تن میباشند که جایگزین لیف‌های گرمابه نیز میگردند.

 

کاربرد صورت براش

تطهیر و شستشوی پوست، نگهداری و زدودن هر مدل آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، پاک سازی عمیق برای از در میان بردن گونه های روغن و چربی های باقی‌مانده دیرین و تازه از پیشانی، سیرتکامل ها و زنخدان شستشوی ذیل دیده و پلک از مزایای به کارگیری از صورت براش میباشد. چهره براش با انجام حرکات دورانی موجب ارتقا خون رسانی به بافت ها و سلول های پوست چهره گردیده و موجب شادابی و برنا سازی پوست میشود. 

صورت براش,گونه های صورت براش,خرید صورت براش
چهره براش لرزشی

 

مزایای به کار گیری از دستگاه صورت براش

- شستشوی یک‌سری برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

- تطهیر بدون نقص و عمیق پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

- ارتقاء گردش خون در پوست و در فیض شادابی و شفافیت آن.

- جذب بهتر کرم ها و تولیدها نگهداری پوستی

- دوری از پیری زودرس پوست

- رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و پرهیز از گشوده شدن منافذ پوست

- لایه برداری پوست به طور سطحی و ملایم

- ماساژ ملایم و خونرسانی.

 

طرز‌ی به کار گیری از شوینده ها همدم با دستگاه صورت براش

بهتر میباشد گذشته از استعمال از دستگاه آرایش و پیرایش خویش را با دستمال مرطوب منزه نمائید، نخست فیس خویش را تر فرمائید بعد از آن برای از شوینده روزمره مطلوب پوست خویش به مقدار لازم روی رخ خویش بریزید. برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی به کار گیری فرمائید. تنها اعتنا داشته باشید که از اسکراب هفتگی کار کشته ابدا روزمره به کارگیری ننمایید زیرا سبب بی آبی بیش تر از حد پوست شما خواهد بود.

 

بعد از آن اززدن شوینده ها به طور، صورت براش خویش را پر‌نور کرده یه خرده براش را تر کرده و بمدت یک دقیقه فعالیت شستشو را انجام دهید. دستگاه را به نرمی به صورت دورانی بر روی رخ به تکان در آورید. روزگار شستشوی هر یک از سیرتکامل ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، زنخدان 10 ثانیه میباشد. آن‌گاه چهره خویش را با اب ترجیحا خنک بشورید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


۲) بورژوا (Bourjois)
بورژوا در سال ۱۸۶۳ در منطقۀ تئاتری پاریس صورت گرفت. تولیدات آرایشی بورژوا اولی توشه به وسیله "جوزف آلبرت پانسین" هنرپیشه نمایش زنده، که او‌لین موسس این مارک بود به بازار عرضه شد. اینک مارک بورژوا با ۱۵۰ سال عمر، یک کدام از مارک‌های مطرح اسباب و اثاث آرایش و پیرایش میباشد که محصول ها خویش را با کیفیت عالی و قیمت ارزان در سراسر جهان به فروش میرساند.

بهترین کرم پودر
کرم پودر هلثی میکس بورژوا از مدل مایع دارنده پوشش‌دهی بالایی میباشد که سود به کارگیری از آن داشتن پوستی صاف، واضح خواهد بود. فرمولاسیون این جنس ترکیبی از میوه‌های متنوع میباشد که هر کدام در ساخت یک ظواهر سلامت تاثیر گذار میباشند. همینطور این متاع با ماندگاری ۸ ساعته برای به کار گیری در حین روز مطلوب میباشد به سیرتکامل‌ای که اثری از کم آب شدن پوست و یا این که ماسیدگی را نخواهید رویت کرد به دلیل آنکه حکم آبرسانی به پوست را ایفا می‌نماید.

۳) لورال (L'Oréal)
این مارک تحت عنوان یک کدام از مارک‌های داروخانه‌ای در سراسر دنیاست که تولیدات نیکی را ارائه داده میباشد. این کرم پودر علاوه بر اینکه پوشش خیلی خیر برای پوست ساخت میکند ظاهری مات دارااست و بعداز به کارگیری حس سبکی خیلی خیر روی پوستتان خواهید داشت. همینطور یکی شایسته ترین کرم پودر‌ها برای خانم‌هایی میباشد که پوست کم آب دارا‌هستند به دلیل آنکه پوشش دهی جامد و متوسطی داشته و وضعیت آخری طبیعی به پوست می دهد و سبک وزن و کرمی میباشد و ماندگاری حقیقتا بالایی دارااست. اندکی شاین حریری دارااست و در تمام ارتفاع روز فارغ از ریزش و ماسیدن باقی می ماند.
 

۴) کلینیک (Clinique)
در صورتی‌که پوست کم آبی دارید کرم پودر کلینیک به شما سفارش می گردد. کرم پودری که به شما پوستی به لطافت ابریشم می بخشد و دارنده پوشش‌دهی و ماندگاری بالایی میباشد. این کرم با داشتن فرمولی متعدد که از پوست مراقبت می کند و SPF ۲۰، علاوه بر رطوبتی که به پوست میبخشد، پوست را چرب نمی‌نماید و سبب درخشش پوست نیز می گردد تا شما بتوانید در تمام ارتفاع روز با خاطر ریلکس به عمل‌های خویش برسید. این کرم مخصوص دارنده یک فرمول متعادل کننده پوست میباشد که فرمول آن خیر بیش تر از حد کم آب میباشد و خیر خیلی چرب. از این رو سازش خیر و خوبی با گونه های گونه پوست را دارا میباشد.

شیوه‌ی استعمال از کرم پودر برای پوست‌های کم آب
در‌صورتی‌که بعداز گرمابه پوست فیس‌تان شم کشیدگی و خارش می نماید و رنگ رخ‌تان به خیال و خاطر منعکس شدن ندادن نوروفروغ، مات و مایل به خاکستری میباشد یعنی محصول پوست شما کم آب میباشد. پس بایستی کرم پودر‌هایی مطلوب با پوست‌تان را بخرید. حق تقدم در تعیین شما می بایست کرم پودری باشد که کمبود پوست‌تان را جبران نماید و وضعیت شادابی به پوست شما داده و نوروروشنایی را به اندازه کافی در صورت‌تان منعکس شدن دهد.

شما نباید از کرم پودر‌های کم آب استعمال فرمایید. به جهت اینکه پوست کم آب با اعتنا به پوسته پوسته شدن احتمال متعددی داراست که ناصاف به حیث رسد، در حالتی که برای پخش کردن از کرم پودر یا این که کانسیلر از انگشتان دستتان به کار گیری نمائید ممکن میباشد نصیب‌های کم آب یا این که بافت‌های ناهموار پوست به طور لکه لکه باقی بماند و ظاهری غیرطبیعی به پوست بدهد. بهتر میباشد با به کارگیری از براش‌های آرایشی کرم پودر را روی چهره پخش نمایید. برای اینکه شایسته ترین پوشش از کرم پودر روی فیس باقی بماند، اسفنج منحصر به فرد کرم پودر را گذشته از استعمال مرطوب فرمائید و آب مازاد‌اش را بگیرید. با حرکات آهسته و ضربه‌ای استارت به پنکک زدن فرمائید. از پیشانی استارت فرمائید و آنگاه به سراغ سیرتکامل‌ها و زنخدان بروید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


سوما : درصورتی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین دارید و می‌خواهید آن را برای یک آرایش و پیرایش ملایم و خوشگل فراهم نمایید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آنگاه از یک کرم پودر خوب که قابلیت و امکان پوشانندگی نیکی دارااست به کار گیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در آخر عمل پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید . گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید صرفا بگذارید و بردارید.

بهترین کرم پودر

نکته ی لازم به ذکر: دختران و خانمهایی که پوست بسیار بی آبی دارا‌هستند قطعا نخست از یک ضد آفتاب اختصاصی، آن‌گاه از مرطوب کننده ای مطلوب به کار گیری کرده و بعد از مرطوب ساختن پوست و جذب بدون نقص  آنان از پنکیک استعمال نمایند .
 
سود : درصورتی که فراهم سازی و ذیل تولید پوست برای پیرایش با کرمهای لازم صحیح صورت پذیرد، مات بودن پوست بوسیله پنکیک میتواند در برنا نشان دادن و شیکتر بودن آرایش و پیرایش بیشتراز کرم پودر های درخشان یاری دهد.
درین نوشته‌علمی از وب سایت وب لاگ هومهر مطلبی درباره ی تعیین صحیح در بین پنکک یا این که کرم پودر ارائه شده‌است ، همینطور برای مشاهده مقاله ها طولانی تر میتوان در گونه پیرایش چهره از وبسایت وب لاگ هومهر بازدید کنید. 

 

کرم پودر و پنکک اسباب و اثاث آرایشی می‌باشند که تلاش یکسانی دارا‌هستند؛ هر دو برای پایین سازی و یکپارچه کردن پوست بکار میروند. ولی با دقت به پوست شما میباشد که معلوم می‌نماید کدام یک از این دو کالا برای شما کاربردی خیس و بهتر

میباشد و به اصطلاح بهتر روی پوست شما می نشیند.

در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تفاوت کرم پودر و پنکک با یکدیگر توضیح دهیم. پس به دنبال یار ما باشید.

استعمال از پنکک و کرم پودر رابطه متعددی با گونه پوست هر شخص دارااست. برای مثال کسانی که پوست چرب دارا هستند بهتر میباشد از پنکک و مواد آرایشی برپایه آب به کارگیری نمایند و اشخاص با پوست کم آب از موادی که بر شالوده روغن میباشند به کارگیری نماید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37

 
برندهای اسباب و اثاث آرایشی بسیار متعدد‌اند و هر مورد از آنان میتواند برای اینجانب و شما تماما دوست‌داشتنی یا این که کینه دوزی‌‌انگیز باشد. ولی می بایست اعتنا داشته باشیم که اسباب آرایشی که بتواند کارکرد صدق روی چهره شما داشته باشد، قادر است به یکی شایسته ترین و جذابترین اسباب آرایشی شما مبدل شود. چون انتظار تمامی از اسباب آرایشی، فعالیت کرد خوب و حاذق هست که همین فرمان سبب ساز گردیده، خیلی از خانم ها، از اسباب آرایشی زیرا مک، استی لادر و یا این که لانکوم  به کارگیری کنند و حتی به خیال و خاطر با کیفیت و با دوام بودن، آن‌ها‌را به دیگر افراد هم معرفی کنند.
 
۴ نحوه برای آشنایی اثاثیه آرایشی مک اصل از تقلبی
وسیع‌ترین سؤالی که همگی در عکس العمل با یک مارک گران قیمت می‌پرسند، چه چیزی است؟در پاسخ این سوال بایستی بگوییم که، نسبتاً همگی می پرسند این اثاثیه آرایشی اصل میباشد یا این که خیر! در‌این نوشته‌علمی ۴ شیوه یا این که ۴ گام، برای آشنایی تولیدات اصل و تقلبی به شما معرفی می کنیم.
 
گام اولیه، به کار گیری از موتورهای کاوش
این روز ها دنیای وب در هر مکان و مکانی به شما نزدیک‌ میباشد و کاوش کردن در وب برای کلیه از همگی‌چیز ریلکس‌خیس میباشد. پس هنگامی میخواهید اسباب آرایشی مک را از گونه های تقلبی آن تشخیص دهید، صد رد صد می بایست خصوصی به وب بزنید. از دکان‌های وسیع اینترنتی مانند والمارت یا این که آمازون، که مدام تمام این تولید ها را با کلیه کالیته‌ها مو جود دارا هستند یا این که از وب سایت های دارای اعتبار اهل ایران مانند گیسو بدن رو که یک تارنما کارشناس در حوزه آرایشی میباشد، می اقتدار به کار گرفت. بخش اعظمی از تارنما های معتبری که علامت اعتماد الکترونیک یا این که ای علامت دارا هستند،در فیس فروش اثاثیه آرایشی زیرا مک بایستی دارنده کد بهداشت باشند که‌این روز ها سازه به عارضه ها مختلفی،  نمیتوان از روش رسمی این تولیدها را وارد سرزمین کرد. اما برخی از تارنما ها از راه‌های متفاوت تولیدها مک را وارد مرزو بوم می نمایند،که خیر قاچاق‌اند، خیر غیربهداشتی و خیر تقلبی. حتی با مقایسه ارزش فی مابین این تولیدها با بها شبیه آن ها در دکان‌های اینترنتی فرنگی درمی‌یابید خیلی از این مغازه‌ها، مانند دکان اینترنتی گیسو بدن رو بها‌هایی نسبتاً شبیه بها آن سوی مرز دارا‌هستند و همین هم اصل بودن این تولیدات را تا حد متعددی نشان میدهد.
 
دکان اینترنتی موی بدن رو با عرضه اسباب آرایشی مک اضافه بازار آرایشگران فن‌ای و خانم‌هایی را انگیزه گرفته میباشد که در ادامه شایسته ترین‌اند. مغازه اینترنتی گیسو بدن رو مدام در ادامه رضایت صددرصدی مشتریان خویش میباشد و استدلال اصلی عرضه اثاثیه آرایشی مک اصل درین وبسایت هم همین بوده میباشد. اسباب و اثاث پیرایش مک با توان بسیار بالا در پوشانندگی، اخلاق و رفتار زیبایی و نیز به وجود آوردن سطح رشته‌ای در میکاپ و گریم، معیاری نو در خوی پیرایش میباشد و عرضه گسترده اثاثیه آرایشی مک اصل در موی بدن رو یک کدام از شالوده‌های اعتبار ما در بازار پرهیاهوی دکان‌های زیبایی اینترنتی میباشد.
 
گام دوم، آشنایی ظاهری اسباب آرایشی مک
اثاثیه آرایشی مک پوکه آمبولانژ و کاسه‌های بسیار معمولی‌ای دارااست، به عنوان مثال در یکی شایسته ترین و پرطرفدارترین کرم پودر های مک به اسم کرم پودر studio fix مک شما با آمپولانژی بسیار معمولی روبه‌رو می‌باشید که حتی پمپ روی در آن تعبیه نشده میباشد. نوشته‌ها بسیار نادر میباشد و به دو گویش انگلیسی و فرانسه درج شده میباشد. در کرم‌پودرها حجم عمل در میان ۳۰ تا ۵۰ میل میباشد و در صورتی کسی این کرم‌پودر را تحت صد هزار تومان به شما فروخت، بدانید محصول تقلبی به شما عرضه نموده است. درضمن فروشگاهی که صرفا یک مال از مک را عرضه مینماید نیز به احتمال زیاد محصول ها تقلبی برای عرضه آماده آورده میباشد.
 
گام سوم، ماندگاری و پوشانندگی
اثاثیه آرایشی مک، فن‌ای میباشند و برای شغل های بسیار گران‌ بها تشکیل‌شده‌اند، پس می بایست ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند. از سویی دیگر، این اسباب و اثاث پیرایش در آمبولانژهای خیر‌ چندان پهناور عرضه میشوند. (اما به استثنای اسپری فیکساتور اسباب آرایشی مک که آمبولانژی پهناور دارااست) پس بی تردید از این اسباب آرایش و پیرایش بایستی به طور محدود به کار گرفت. در صورتی شما پوستی غیرطبیعی، به‌خصوص پوستی با چربی‌ریزی زیاد ندارید و پوست شما در مقام مختلط تا کم آب مدل‌بندی می شود، بدون شک اثاثیه آرایشی مک بیش تر از ۱۰ ساعت روی پوست شما دوام می آورد. پس در صورتیکه به این شکل نبود، دکان خویش را بی تردید عوض فرمایید.
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


کرم پودر لانکوم جنس گران قیمت گرد های اروپا میباشد و در سال ۱۹۳۵ ایجاد شده است.این جنس از بیشه خوشگل در فرانسه‌ بوده و گل رز از درختان رمز چشمه گرفته میباشد.

بهترین کرم پودر
کرم پودر لانکوم پوشانندگی بسیار بالایی داراست و پوست را یک پارچه و یکنواخت می‌نماید.این کرم پودر بسیار سبک میباشد و روی پوست سنگینی نمیکند.کرم لانکوم برای گونه های پوست مطلوب میباشد و اما برای هر مدل پوست فرآورده منحصربه‌فرد بفردی را دارااست.این کرم پودر ها طیف طلایی دارا هستند.این کرم پودر ابرسانی قدرتمند دارااست و پوشش دهی را تا دوران طولانی محافظت می کند.
هنگام به کارگیری و علامت های خستگی خطوط چین و چروک های پوست را به دست کم می‌رساند.فرمولاسیون گیاهی سوای آلرژی ایجاد گردیده و طیف گسترده ای از محصول ها را مشتمل بر شده‌است.این کرم پودر از اشعه ماورا بنفش در قبال پوست نگهداری می کند.
این کرم پوست هیچ سیرتکامل حساسیتی برای پوست تولید نمیکند و در صورتیکه اصل ان را تهیه و تنظیم نمایید منجر تولید جوش یا این که التهاب روی پوست نمی‌شود.این کرم پودر با یک قطره کل پوست را پوشش می دهد.این کرم پوشش دهی بالایی دارااست و بی نقص بر روی پوست میخوابد و دون دون نمی شود.این کرم پودر ماندگاری بسیار بالایی داراست و این ماندگاری سبب آلرژی بر روی پوست نمی‌شود.
شایسته ترین کرم پودر : کرم پودر لورآل Loreal Foundation

کرم پودر لورآل Loreal Foundation
ماندگاری زیاد
پوشش دهی مطلوب
مطلوب اشکال پوست
160,000 تومان
تعداد
اضافه کردن به سبد خرید
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت
پرداخت در محل
توضیحات کرم پودر لورآل Loreal Foundation
لورال یک مارک دیرین و قدرتمند میباشد.کرم پودر لورال جنس مملکت فرانسه میباشد و در صنعت اثاثیه ارایشی در درحال حاضر کار میباشد.که هنوز هم دارنده محبوبیت و معروفیت خاصی میباشد.کرم پودر لورال در گونه های گوناگون و حجم های متفاوتی عرضه شده‌است.
این کرم پودر ماندگاری متعددی و پوشش دهی خیر داراست و برای کاربرد های گوناگون پباده سازی شده‌است.کرم پودر های لورال نسبت به کیفیت مطلوب بها قابل قبولی داراست.ماندگاری این مارک بسیار زیاد میباشد و برای به کار گیری در حین روز مطلوب میباشد.
درصورتی که می خواهید سهم بیشتری از زیبایی داشته باشید به تازگی پوست خویش اهمیت متعددی دهید.این اعتنا قادر است در بلند بازه زمانی با استعمال از یک رژیم غذایی مطلوب فیس دهد.در‌صورتی‌که زمانه و وقت کافی برای این فعالیت ندارید بهتر میباشد کرم پودر قابل قبولی گزینش نمائید محصولی که به شما یاری دهد تا با زیرسازی و پخش کردن به شما پوست و فیس ای بی عیب و نقص داشته باشید.
دسته کرم پودری که به کار گیری میکنید تا حد متعددی به فصل بستگی دارااست. بهتر میباشد در فصل های گرم سال از کرم پودرهای مایع به کار گیری نکنید. همینطور کرم پودرهای رقیق در فصول سرد گزینش های مطلوب تری می باشند.
عملکرد نکنید با به کارگیری از کرم پودرها رنگ پوست خویش را تغییر‌و تحول دهید. کرم پودر می بایست رنگ پوست شمارا تداعی نماید پس به سراغ کرم پودری بروید که همرنگ پوست شماست. از این رو لازم میباشد تا بیشتراز همگی رنگ گردن خویش را مد لحاظ داشته باشد که گردن و چهره شما رنگ های متفاوتی نداشته باشند.در لحاظ داشته باشید اکر پوست چربی دارید از کرم پودر سوای چربی یا این که با مبداء ابی استعمال فرمایید.و چنانچه پوست کم آبی دارید از کرم پودری که فاقد چربی میباشد به کارگیری نمایید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


از در میان گونه های کرم پودر کدام بهتر میباشد: کرم پودر استیکی، مایع، کرمی یا این که پودری؟
گزینش جور کرم پودر بسیار مشقت بار میباشد. چراکه بایستی رنگ، گونه فرمولاسیون، مات یا این که درخشان بودن و اکثری نکات دیگر را هنگام خرید بازنگری کنیم. در حال حاضر که به‌این کاغذ هدایت گردیده اید، اندکی وقت بگذارید تا دفعه ی آن گاه که می‌خواهید کرم پودر بخرید، آگاهانه خیس گزینش نمایید. در واقع، با صرف یک سری دقیقه وقت برای یادگیری گونه های کرم پودر می‌توانید تعیین خویش را به محصولاتی محدود نمایید که برای شما مطلوب خیس میباشد.

اما، احتمالا درمورد کرم ضد آفتاب رنگی شنیده‌اید. این دسته تولید ها، هم نقش کرم پودر را دارا‌هستند، و هم از پوست تان در قبال اشعه های مضر آفتاب حفظ مینمایند. البته در‌این متن ما فرم های متعدد کرم پودر مو جود در بازار را باز نگری میکنیم و با تفاوت های آنان آشنا می‌شویم.

 

کرم پودر استیکی
کرم پودر استیکی به طور جامد و ماتیکی میباشد پس دانه های رنگی اضافه و پوشانندگی بهتری داراست. در شرایطی‌که کرم پودر مایع را نمی پسندید و میخواهید پوستتان را به خیر و خوبی پوشش دهید، کرم پودر استیکی ایده آل شماست. زنان پرمشغله از سهولت، قابلیت و امکان حمل و اثربخشی این کالا فایده میبرند.

بهترین کرم پودر

می‌توانید این کرم پودر را به صورت بی واسطه روی پوست خویش بمالید و با براش یا این که اسفنج آن را یک دست نمایید. کرم پودر استیکی، به جهت کم آب بودن، برای پوست های عادی و چرب عالی میباشد. با این درحال حاضر، ممکن میباشد روی پوست های خیلی کم آب بماسد و ظواهر آن را غیر مطلوب نماید.

کرم پودر مایع
این کرم، پوستتان را به شیوه شگفت انگیزی یک پارچه می نماید. نسبتاًً برای هر مدل پوستی میتوانید از این کرم پودر استعمال فرمائید. کرم پودر مایع را می‌توانید با براش یا این که اسفنج به فعالیت ببرید و آن را به راحتی روی پوست خویش پخش فرمائید.

این دسته کرم پودر از حیث قوام، زمانه ماندگاری و واحد سنجش آبرسانی اشکال متفاوتی داراست. بدین ترتیب، در‌این نوع تعیین شما گسترده خیس میباشد. مثل مدام، مطمئن گردید، گذشته از مصرف این گونه کرم پودر، پوستتان را به طور کامل با برنامه ی محافظت از پوست فراهم نموده اید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:37


دانستنیهای آرایش و پیرایش با کرم پودر
کرم پودر جزء اساسی در پیرایش قشنگ و به یادماندنی میباشد. پس از اینکه کرم پودری مطلوب رنگ پوستتان تعیین کردید، بایستی بدانید که از کجا استارت فرمائید و چه‌طور آن را با پیرایش خویش هماهنگ فرمایید.

بهترین کرم پودر

نخست ضروری میباشد کرم پودر‌ها را با هم مخلوط فرمائید تا به زیبایی طبیعی صورتتان بیفزایید. آندرو سوتومویر می گوید: بیشترین اشتباهی که خانم‌ها میکنند این میباشد که صورتشان را صرفا با یک بدن رنگ آرایش و پیرایش میکنند.
برای ساخت لایه‌ای یکنواخت از اسفنج به کارگیری نمایید. یا این که در‌حالتی که از برس کرم پودر استعمال می کنید به وضعیت جارو کشیدن آن را به عمل بگیرید تا پودر را پخش نماید و سطح خوش ترکیبی به جا بگذارد. در حوزه‌ زنخدان و پیشانی و سیرتکامل‌ها، رنگ تیره تری به کار گیری فرمایید که مشابه به رنگ پوست درین حیطه‌ها باشد. برای خودداری از ظاهری خاکستری رنگ داشتن در نصیب پیشانی یا این که زنخدان، رنگ تیره‌خیس کرم پودر را ازقسمتی که گیسو میروید تا تحت سیرتکامل‌ها و در امتداد زنخدان به فعالیت ببرید. خطوط در میان رنگ‌ها را به آرامی محو فرمائید و مطمئن گردید که خط مشخصی در بین به دور نگ وجود نداشته باشد.
برای تولید درخشش طبیعی پوست چه میکنید؟ تحت استخوان سیرتکامل پر‌نور کننده با پودر اکلیلی ملایم بمالید. بایستی از هایلات‌های نقره‌ای خودداری کنید زیرا رنگ‌های متالیک طبیعی به لحاظ نمی رسند. برای پوست‌های عادی رنگ‌های طلایی یا این که مسی به کار گیری فرمایید و برای پوست‌های تیره‌خیس رنگ‌های طلایی و برنزه استعمال فرمائید. همینطور میتوانید اندکی پر‌نور کننده به پیشانی، برآمدگی بینی و زنخدان خویش بزنید.
شاید شما هم جزو آن جور از خانمهایی باشید که بعداز میکاپ و پیرایش، سنتان بیش تر چشم شود که اما ناگفته نماند در اکثر مواقع این واقعه خواهد به زمین خورد و زیرا به حیث میرسد با پیرایش می‌اقتدار خوشگل‌خیس از گذشته بود بیش تر آرایش و پیرایش می کنیم و همین منجر می‌گردد که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان طولانی تر چشم شود.
یک کدام از مهم ترین پروسه آرایش و پیرایش چهره مهیا سازی پوست میباشد که می‌قدرت بیان کرد اساسی‌ترین نصیب میکاپ میباشد به این دلیل‌که در‌صورتی‌که پوست یکپارچه و صاف چشم نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خویش را آن طور که می بایست نخواهند داشت به این ترتیب بایستی این مرحله را طولانی تر مد لحاظ داشت.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:36


نکات کلیدی در استعمال از کرم پودر‌ها

-نحوه پوشاندن جوش‌ها
کافی میباشد چندین جوش روی صورتتان داشته باشید تا به طور کامل آرایشتان وخیم شود. این نقطه‌های مزاحم خیر فقط فیس را زشت میکنند بلکه به راحتی هم پوشانده نمی شوند البته برخی از مارک‌ها پوشاننده‌های منحصر جوش ساخت کرده‌اند که می توانند بسیار یاری کننده باشند اما توصیه می کنیم تنها درپی پوشاندن جوش‌ها نباشید بلکه بهتر میباشد برای معالجه آن مبادرت نمایید. برای از در بین بردن جوش‌ها بهتر میباشد پوشاننده و کرم پودری بخرید که اسیدسالیسیلیک داشته باشد زیرا وجود این ماده بازدارنده بسته شدن منافذ پوستی می گردد.

بهترین کرم پودر

 با کرم پودر، بینیتان را کوچک فرمایید

در حالتی که بینی بلندی دارید بایستی در نوک بینی از کرم پودر تیره تری به کارگیری فرمائید؛ در‌حالتی که بینیتان یه خرده انحنا داراست و کج میباشد، رنگ تیره را در کنار بینی و رنگ پر‌نور‌خیس را در اواسط بینی به فعالیت ببرید. همینطور از پودر پر‌نور می توانید برای وسیع‌خیس نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، فیس باریک و بلند، زنخدان عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن رینگ سیاه به دور دیده استعمال نمائید علاوه بر این‌ها برای پر رنگ‌خیس نشان دادن سیرتکامل‌ها، یک خط ذهنی از کناره دهن به میانه گوش و یک خط دیگر به طور عمودی، از کناره فرنگی دیده به طرف زنخدان بکشید. بعد از آن پوشاننده یا این که فوندیشن تیره را بعداز خط عمودی روی این خط خیالی به صورت افقی بزنید.

 چه‌گونه کرم پودر طبیعی به حیث رسد؟

کرم پودر را با اسفنج یا این که انگشت روی پوست به آرامی بمالید، تا پوست شما پر‌نور گردیده و در عین حالا طبیعی به حیث رسد. بهتر میباشد دهانتان را هنگام استعمال از کرم پودر گشوده نگه دارید تا حیطه گردن شما در معرض مشاهده کرد باشد و خط معین فک شما زدوده شود. بعداز اتمام پیرایش هم یک دستمال کاغذی را به آرامی روی صورتتان بمالید. این عمل سبب می گردد مواد آرایشی روی پوست یکنواخت‌خیس گردیده و در عین درحال حاضر فیس شما طبیعی‌خیس به لحاظ رسد.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 121 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:36


چرا می بایست پرایمر به کارگیری بشه
همانگونه که در نصیب پرایمر چه چیزی است گفتیم ذیل سازی برای هر آرایشی می بایست چهره گیرد و همینطور پرایمر، شالوده اساسی برای زیرسازی و آرایش و پیرایش فیس میباشد که منجر یک‌دستی و ماندگاری آرایش و پیرایش میشود. ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر موجود است. با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را قابل انعطاف می نمایند، ولی پرایمر پوست را برای به کارگیری از مرطوب‌کننده رنگی (کرم BB و CC) یا این که کرم‌های زیرساز فراهم میکند و مبنا‌ای برای ماندگارتر شدن آنان در حین روز خواهد شد.

بهترین کرم پودر

در حالتی‌که این سوال برای شما هم مطرح گردیده که مبنا و شالوده پرایمرها چه میباشد می بایست بگم که مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون می‌باشند چون اثرات قابل انعطاف‌کنندگی فوق‌العاده‌ای برای پوست شما خواهند داشت. البته اشخاصی که جوش‌های چرکی و بقیه اشتباهات پوستی آزارشان میده، قطعا می بایست پیشین از مصرف، با کارشناس پوست مشورت کردن کنن و محصولی که میخوان به کارگیری کنن رو آزمایش کنن تا از نداشتن آلرژی به دایمتیکون مطمئن بشن.

شایسته ترین شیوه استعمال از پرایمر
یک کدام از شایسته ترین طرز های به کارگیری از پرایمرهای و پخش اون روی فیس استعمال از نوک انگشت می‌باشد. و در صورتیکه می‌خواهید برای نواحی کوچک‌خیس پرایمر به کار گیری فرمایید بهتری ابزار برای این عمل نیز اسفاده از برس خواهد بود. استعمال از این نحوه های وضعیت طبیعی‌تری به پوست شما می دهد. اما شما میتونید برای جریان جستن خون ذیل پوست و ماساژ صورتتون با نوک انگشتانتون پرایمر رو به طور ماساژ با توک انگشتان به کارگیری فرمایید.

بی تردید مطالعه فرمائید
جدیترین روشها برای میکاپ رخ 2019 به هم پا فراگیری تصویری

نحوه به کارگیری از پرایمر
نکاتی که در به کارگیری از پرایمر ها می بایست توجه داشت
در تعیین و خرید پرایمرها توجه داشته باشید که پرایمرهایی را که در ترکیبات آن ها آب بیشتری موجود است و دارنده سیلیکا کمتری بخرید. شاید بپرسید که سیلیکا، به صافی پوست امداد میکنه اما چرا نباید سیلیکا زیاد نباشه؟ جواب به‌این سوال خیلی راحته و اینکه سیلیکا، منجر کم آبی پوست شما در درازمدت میشه. دقت نمائید که در به کارگیری از پرایمر زیاده روی نکنید و مقدار مقداری پرایمر را بر روی پوست رخ خویش بمالید. بعد از این‌که یک لایه‌ نازک از پرایمر بر روی پوست فیس کشیده شد،‌ حدود ۳۰ ثانیه حوصله فرمائید تا پرایمر چهره کم آب بشه و پس از اون مبادرت به زیرسازی پیرایش نمایید.

میتونید از پرایمر به تنهایی به کارگیری نمائید : خیلی از خانم ها و دختران برنا دوست دارن که پهره سوای آرایش و پیرایش اما قشنگ و خوش فرم داشته باشن که برای این دوستان اینجانب پرایمر رو سفارش می کنم. شما میتونید این متاع را با موقعیت یه خرده غلیظ‌خیس تحت عنوان سایه دیده و حتی به جای کرم پر‌نور کننده استعمال فرمائید.

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترين كرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 12:36